If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Привет колеги ! проблема е следният не пали добре все едно няма акумолатор а скоро го смених стария с нов и само при загрял мотор прави така ,замерихме новия зареждането на колата е добре нещо с помпата на горивото ли еАлфа 156 2.4 жтд
Стартера върти трудно и все едно почва да пада акумулатора и 2,3 пробвания нестава след 3,4 минути пак запали но това не е постоянно повечето пъти става когато е загряла колата ,а лятото при палене много тресеше .
Като начало провери дали двигателят има добра маса. А така също и плюсовия кабел. Да няма хлабави връзки. Това за лоша маса може лесно да се провери с волтметър. Едното пипало на корпус на колата а другото на двигателя. В момент в който върти стартерът, измереното напрежение трябва да е 0 V. Може и в стартера да е проблема. Втулки, четки..........
Колата зарежда добре акумулатора, проверихме зареждането няма хлабави връзки и тая вечер сдаде багажа- не запали, но бутнахме назад и пак е в час сигурно са четки защото си мисля че ако е помпата няма да запали и с бутане,между другото къде се намира динамото?
Колата зарежда добре акумулатора, проверихме зареждането няма хлабави връзки и тая вечер сдаде багажа- не запали, но бутнахме назад и пак е в час сигурно са четки защото си мисля че ако е помпата няма да запали и с бутане,между другото къде се намира динамото?
Тази кола няма динамо а алтернатор. Като стоиш пред колата с лице срещу двигателя, се пада в лявата задна страна на двигателя. Задвижва се от пистовия ремък.
Но какво ще му гледате на алтернатора, нали сте установили че работи добре.
Правихте ли измерването за което писах преди?
Comment